Saturday, December 11, 2010

Een professionele geluidsmonitor voor 35,-

Ik heb hem 7 jaar(!) gehad en vorige week tijdens opnamen in het Betty Asfalt Complex in Amsterdam, ben ik hem kwijtgeraakt: mijn Sony MDR 7506, een heel fijne koptelefoon voor het monitoren van je audio. Uitstekende bouwkwaliteit, mooi neutraal geluid. De meeste kenners weten dat qua prijs/kwaliteit deze koptelefoon hele hoge ogen gooit. Dus ik baal flink. Ik heb nog nagebeld maar hij is nergens te bekennen. Ik heb er destijds rond de 100,- voor betaald dus dat is een behoorlijke strop...

Ik ben gelijk gaan zoeken via Google en hij is hier in Nederland nog steeds zo rond de 100,- gemiddeld. Dat geeft wel aan hoe waardevast dit model is. Ik wilde toch nog even kijken op eBay en tot mijn grote vreugde zag ik er meerdere aangeboden -nieuw- voor rond de 35-40 euro!
De verkoper gooit ze ook in de veiling en ik heb de tweede poging gewonnen voor $34,- + $10,- verzendkosten = 35 euro. Als ik 'm binnen heb en alles ziet er goed uit, laat ik het weten. Voor diegenen die een heel goeie koptelefoon nodig hebben en niet willen wachten, hier kun je 'm bestellen.

No comments:

Post a Comment