Thursday, February 3, 2011

De lenzenkoffer/tas is binnen!

De Vanguard camera/lenzenkoffer is gisteren thuisbezorgd. Ik had 'm natuurlijk al even gezien maar nu heb ik ook al mijn lenzen erin kunnen passen plus mijn 550D. In totaal kan ik er 7 lenzen plus m'n camera in kwijt. De tas die in de koffer zit, is een volwaardige cameratas.
Paar features die ik nog niet had genoemd: koffer heeft een vacuumknop en metaal gevoerde openingen waar je een hangslot in kunt hangen. Maw: die knip je niet zomaar open. Alles ademt degelijkheid aan dit produkt, van de dikte van de plastic koffer tot aan de prettige rubber handgreep. Als het geen Amerikaans produkt was geweest, had ik gezworen dat het Duits was. Jammer alleen dat de eBay verkoper hem binnen een week 20,- duurder heeft gemaakt en ook niet reageerde op mijn email hoe dat zat. (er is trouwens ook een iets kleinere versie van deze koffer (ik heb de 40D) en dat is de 37D. Voor 85,- thuisbezorgd.)








1 comment: